اولین سرور،اولین خاطره
نوشته شده توسط : آرش

اولین خاطره تراوینیم رو بهتون بگم ...
در اولین و آخرین سرورم، اتحاد ایران رو تاسیس کردم و لیدر japan رو به اتحاد دعوت کردم.برنامه هام رو به لیدر japan گفتم و همراه با banoo sosano به اتحاد اومدن و قبول زحمت کردند .با راهنمایی های آقا رضای عزیز و در ادامه کمک ها و شب بیداری های فراوان ashke sevom (محمد) ،اتحادی منسجم و یکدست تشکیل شده یود که سر و کله ی آقا قوله پیدا شد... اولین دیکتاتوری که در منطقه ی ما برگه ی حذفش رو امضا کرده بود...: Agha.Ghoole
بعد از حمله های نا موفق به دوستای اتحادمون، بهش تذکر دادیم که حمله به بچه ها رو متوقف کنه....که او در پاسخ بدو بیراه گفت و شبانگاهی که لیدر japan عازم کربلا بود ، حمله ای به لیدر اتحاد ما زد و عمده نیروهاش رو کشت، لینک حمله رو به بچه های اتحاد داد و گفت اینم لیدرتون ، با من همراهی کنید باشما کاری ندارم و از اتحادتون بیاید بیرون که hermix هم قراره جنازش رو بفرستم براتون ،اما جواب همه بچه ها این بود: نه  و اینکه کنار من هستند ،

 شب فردای اون روز وقتی لینک حمله شبانه 200 گرزدار قوله رو  به یکی دیگه از بچه ها دیدم، با محاسبه ی فاصله ی زمانی دهکده ها ،من و سردار مغول(مسعود) با رعد ها حمله ای زدیم که به محض رسیدن نیروهای قوله به دهکده اش همه ی گرزداراش تلف شدند و اینجا بود که این بابا شد فارم اتحاد ما و حذف شد.
اولین خاطره و شیرین ترین خاطره بود که همبستگی و یکدلی ققنوس های ایران رو بسیار تقویت کرد و باعث شد تا اینکه الان روی واندر شمال شرق ashk sevom با هم و کنار هم باشیم.
بگذریم




:: موضوعات مرتبط: خاطرات s5 , ,
:: بازدید از این مطلب : 662
|
امتیاز مطلب : 334
|
تعداد امتیازدهندگان : 100
|
مجموع امتیاز : 100
تاریخ انتشار : 28 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
جلیل در تاریخ : 1391/4/16/5 - - گفته است :
سلام داداش به من بزنگ کار واجب دارم باهات . جلیل سرور 8 اکانت llliiilll

/weblog/file/img/m.jpg
philip امیر حسین در تاریخ : 1389/7/5/1 - - گفته است :
ارش جان خیلی خوشحالم تو و بقیه دوستان رو اینجا دیدم . امید وارم همتون موفق باشین. من که از بازی کنار شما لذت بردم

/weblog/file/img/m.jpg
حمید رضا در تاریخ : 1389/7/4/0 - - گفته است :
یادمه که طرف با 202تا گرزدار حمله کرد
بعد هر وقت هم حمله میزدیم جا خالی میداد
ولی خوب سرویس شد

/weblog/file/img/m.jpg
مهدیsmartis در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
دوران خوشی بود واقعا



بچه ها یادتون اتخاد GOW اونوموقع چقدر رنکش از اتحاد ما بالاتر بود ولی ما زذیم ترکوندیمشون
پاسخ: من که خوب یادمه ، اول سرور بود ، اونا منجنیق داشتن و ما دست خالی ...کاری که تونستیم بکنیم این بود که حملات اصلی رو شناسایی کردیمو دفاع جانانه ای بود.....چطور شناسایی کردیم ....:D....از محمد بپرسید;-)..نرم افزار ساده ای بود فقط مخصوص جنگ با اتحاد gow نوشته بودم و یه مشاور جنگ خوب بود. میدونستی اینو؟...ضمن اینکه بجه ها همه اکتیو بودن و به خوبی دفاع کردیمو بعدشم که اونا از هم پاشیدن ...

/weblog/file/img/m.jpg
مهدیsmartis در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
دوران خوشی بود واقعا

بچه ها یادتون اتخاد GOW اونوموقع چقدر رنکش از اتحاد ما بالاتر بود ولی ما زذیم ترکوندیمشون

/weblog/file/img/m.jpg
رضا ستاري در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
ارش جان اقا ببخشيد من درست از زمان تموم شدن سرور ديگه دسترسي به اينترنت نداشتم تا امروز

اقا توي برنامه يجايي بزار که بشه عکسهارو قرار داد تا با بچه ها اشنا بشيم با بچه هاي اتحاد خودمون قديميا

جدا ارش اون روزارو يادم مياد چه خاطرات خوشي باهم داشتيم من حاضرم دوباره در کنارت شروع به بازي کنم ولي فقط براي يه مدت کوتاه مثلا 2 ماه بعد حذف کنيم موافقي؟


پاسخ: کنار شما که بازی عالی بود..آره ...اما به این صورت بشه که ذو سه یا 4 نفر رو یک acc باشیم. مقام هم نباشه:D...شنیذم بازی بی مقام کلی لذتش بیشتره:p

/weblog/file/img/m.jpg
رضا ستاري در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
ارش جان اقا ببخشيد من درست از زمان تموم شدن سرور ديگه دسترسي به اينترنت نداشتم تا امروز
اقا توي برنامه يجايي بزار که بشه عکسهارو قرار داد تا با بچه ها اشنا بشيم با بچه هاي اتحاد خودمون قديميا
جدا ارش اون روزارو يادم مياد چه خاطرات خوشي باهم داشتيم من حاضرم دوباره در کنارت شروع به بازي کنم ولي فقط براي يه مدت کوتاه مثلا 2 ماه بعد حذف کنيم موافقي؟

/weblog/file/img/m.jpg
گلناز در تاریخ : 1389/6/29/1 - - گفته است :
آره من که اون لحظه خیلی هیجان زده بودم واقعا دست همشون درد نکنه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: